Recenze (55)
Modré diamanty (2018)
Tak tohle měl být spíš erotický thriller.Nebo vlastně člověk ani neví co to mělo být.Včem spočívá zápletka?Nevím. Kde je napětí?Nevím A kde je to krimi nevím :D Tohle není ani krimi ani thriller tohle není nic dávám 1hvězdu za tu pěknou kočku co tam hrála s Reevesem.Bohužel on sám tam hraje prd :)
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Mě se to docela líbí suprová odechovka se Stallonem:)a celkem zábavná :)
Pád (2013) (seriál)
Chtělo by se mi říct že jsem se chvílemi ztrácel,ale není tomu tak.V seriálu jsou spíš chvilkami i nudné pasáže které jako by jsem přecházel.V seriálu chybý jako kdyby napětí co bude dál i když mi seriál nepřišel nijak předvidatelný.Od začátku ponurá až syrová atmosféra netradiční krimi.Gillian Anderson mi v seriálu hodně sedí a konečně sem ji mohl také zhlédnout někde jinde než v aktech x jako jednu z ústředních postav.Dal bych klidně i 5*.Bohužel za závěr a rozuzlení dávám v uvozovkách jen 4*.Čekal bych rozhodně jiný závěr.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
A tak jednička je asi lepší,ale zas tak tragicky bych to neviděl :)
Ricochet: Odražená střela (1991)
Bohužel jeden z těch slabších snímků Denzela Washingtona.Možná je to i tím že snímek je z 1991 roku a dnes už je celkem málo koukatelný.Dávam sice jednu hvězdu ale ani ta to nezachrání.
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Velice povedený seriál z né příliš známými herci(pokud tedy nesledujete příliš často anglickou tvorbu) kde jejich herecké výkony jsou víc než dobré.Seriál mě velice zaujal a přikoval k sedačce.Celý seriál je velice zajímavý a poutavý a blízký realitě.Jen mě zklamal trochu konec kdy by se seriál dál posunout klidně ještě na dva díly né li seriál rozšířit ještě o jednu řadu 85%.
V paprscích slunce (2015)
Řekl bych dost podprůměrný snímek.Možná že dokument je odrazem toho jak plyne život v KLDR ale,určitě se dal zachytit zajímavějším spůsobem.Snímek je velice dlouhý až nudný a myslím si že dost nepoukazuje na hlavní a zásadní problémy KLDR.Je ovšem faktem že snímek spíš zachycuje vybranou rodinu.Hlavní postavy které byli pro natáčení vybrány.Snímek je celkem smutnou a ponurou podívanou,ale nemyslím si že zachycuje celou podstatu věci.Doporučuji spíš snímek Vítejte v KLDR.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Pro mě vůbec nejlepší snímek poslední doby.Tak dobře jsem se už hodně dlouho nepobavil.Svižné tempo :)
Vražda v Orient expresu (2017)
Zvučné jména,ale kde nic tu nic.Myslím si že je to jen pro skalní fandy detektiva Poirota a nebo pro fandy težších detektivních zápletek ze spoustou nudných dialogů.Myslel jsem si že to bude mít trošku svižnější tempo.Bohužel nuda nuda nuda :(
Na lince je vrah (2006)
Já se bavil.Celkem slušný thriller.