Recenze (122)
Čarodějky (1990)
Jo, jo.Tak tyhle věci já jsem kdysi žrala....
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
netvrdím, že se jedná o převratné dílo, ale ta mluvící kočka mě dostala.
Cesta z města (2000)
Mám neustále nepříjemný pocit, že mi něco uniklo...že jsem to protě akorát nepochopila.
Bohem zapomenuté děti (1986)
Tento snímek je bezpochyby kvalitní a skvělý a kdovíco ještě, jenomže já ho mám zdiskreditovaný nekritickým zbožňováním své matky a navíc nemám ráda Willama Hurta, protože vůbec neotvírá pusu, když mluví, což ještě v kombinaci s českým dabérem, který mluví jaksepatří,vypadá místy fakt divně. Vždyť je to herec proboha.Copak neumí mluvit?
Blade 2 (2002)
To bylo toho léta, kdy jsem se rozhodla, že shlédnu vše, co mi brněnská kina nabízejí. Viděla jsem asi tři filmy, na víc jako chudá studentka nemám, v sále jsem byla úplně sama a užila jsem si to. Výborné bylo titulkování (i když to mi možná splývá s tím, když jsem to viděla na počítači...), kdy český kompars používá naše krásné vulgarismy a ten člověk, co dělal titulky, to v domění, že tomu nebudeme ozumět přeložil jako "sakra!"
Bídníci (1998)
Kdyby celý film byl jako první polovina,nikdy by se nestalo, že jsem ke konci usnula a kdybych to nečetla, nevěděla bych, jak to dopadne. Ale vzhledem k tomu, že jsem to četla a konec znám, ani mě to nemrzí. Aspoň jsem taky jednou spala dýl jak 5 hodin v tahu.
Bezstarostná jízda (1969)
Nejlepší je sekvence záběrů při Our Father, who art in heaven,..............
25. hodina (2002)
Opravdu se mi to líbilo, ale když Norton požádá svého přítele, aby ho praštil, nemohla jsem se ubránit dojmu, že to už jsem někde viděla.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Forman má tu smůlu, že jeho filmy jsou hodnoceny s příhledem na jeho dřívější tvorbu. Nebo štěstí? Mě osobně se to velice líbilo, už jen pro to téma. Jedinec který bojuje se společností o nejen vlastní svobodu je vskutku záležitostí docela silnou a oblíbenou už od 19.stol., kdy literatuře vládl romantismus. A to že jde o skutečně žijícího pornomagnáta je jen malinký detail, který se mezi portrétováním jeho volnomyšlenkářství a umíněnosti ztratí.
Love Story (1970)
Film přesně podle knížky, až na to, že mu chybí ten nádherný styl psaní. Kouzlo Ich-formy....