Poslední recenze (52)
Rabbits (2002)
Tohle vás ze spaní bude budit ještě hodně dlouho..
Derek (2013) (seriál)
Moje hodnocení bude jistě ovlivněno faktem, že jsem velkým fanouškem tvorby nejen samotného tvůrce seriálu Rickyho Gervaise, ale především Karla Pilkingtona. Show Rickyho Gervaise nebo An Idiot Abroad znám již nazpaměť a tak mi bylo předem jasné, do jakých vod se zhlédnutím tohoto seriálu vydám. Přesto je to ale trochu jiné. Humor je pro jeho tvorbu typický, všechny postavy jsou skvělé, ale Karl..každou scénu s ním jsem jako vždy hltal a každá jeho hláška byla perla. Toto se zkrátka povedlo, skvělý, humorný a závěrem i dojemný seriál. 5*
Warcraft: První střet (2016)
Jakožto fanoušek Warcraft universa a taktéž bývalý hráč World of Warcraft a Warcraft her obecně dopředu přiznávám, že moje hodnocení bude ovlivněno právě tím. Většinu postav znám, svět a jednotlivé lokality taky a malé nuance (polymorph, murlock...) potěší opravdu jen člověka zasvěceného. I bez toho si však troufám tvrdit, že od dob Pána prstenů jde rozhodně o jeden z nejlepších fantasy filmů. Sympatické postavy, ačkoliv mi trochu vadil Khadgar, ale Lothar s Medivhem to jasně přebijí. Nádherný vizuál a soundtrack taktéž (ten samý skladatel, co tvoří hudbu k GoT, může to dopadnout zle?) For Azeroth! For the Alliance!