Poslední recenze (279)
Iveta (2022) (seriál)
Seriál se měl jmenovat Z deníku šíleného osvětlovače JEDNA DOLŮ. Nekonečně dlouhé a velmi často nudné scény DRUHÁ DOLŮ. A nakonec PŮLKA DOLŮ za celkovou délku seriálu, tři díly by byly více než dostatečné, tvl a rub ho, devět. Trochu to všechno rehabilituje velmi dobře zvolené obsazení - Fialová, Hanuš a ten borec, co má co půl roku další, nové jméno a dělá hudbu. Řečnická otázka: To opravdu byli všichni psycho nebo sebestřední/narcis pozér kokoti? 50%
Kamenný most (1996)
Proč film vidět? Za mě a za prvé: GENIÁLNÍ Jana Synková, představující Věru Chytilovou. Kchurrvo, ukchrad si muj scchénáchhh. Klidně bych řekl, že jde o její životní roli :-) Ostuda, ale na Saturnina se pořád ještě chystám, tak uvidíme no.... Za druhé krásná a polonahá Hana Tallerová, omluvte úchyla, tím myslím mě... Za třetí Milena Dvorská (v tomto věku naštěstí oblečená) a za čtvrté depko-myšlenko-ponurý pocit, který někdo zažije jednou, jiný zažívá pořád a někdo ho nezažije nikdy a tím pádem film asi ne-do/o-cení.
Kozub: Bez urážky! (2023) (pořad)
Štěpána mám jako ostravák rád. Je mi smutno z toho, jak plýtvá svým talentem. Obsahově pořad stoprocentně uspokojí jedince se slabším duchem..... pyčo! pyčo! ha ha ha :-( P.S. Klidně vám odříkám skoro celou Českou sodu zpaměti.
Poslední deníček (1)
Český lev 23.
Omylem jsem hlasoval pro Babovřesky III.