Recenze (55)
Rozhněvaný muž (2021)
Jason Statham takový jaký vždy tvrdý chlap který odvádí svoji práci na 100%
Jak prosté - Další dobrodružství (2019) (epizoda)
Velice dobrý seriál , mám ho rád
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Dobře se usínalo , velká nuda
Poručík Backstrom (2015) (seriál)
Pro mě super seriál , hlavně Rainn Wilson ,vynikající .
Sestřičky Modrý kód - Vítej na palubě (2020) (epizoda)
Nedá se na to koukat , jedině Daniela Kolářová, a to je málo
For All Mankind (2019) (seriál)
Totální nuda nedokoukal jsem ani první díl , a to miluji filmy o kosmonautice .
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Trapný a nudný film , agent H to je děs ...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tarantino natočil špatný film mám rád jeho filmy ale já tento film nedokoukal do konce a kdyby tam nebyli dobří herci tak kdo byl dal 5 hvězd zkusil jsem znovu pustit film abych nebyl kritický opět nedokoukal když si vzpomenu na jiné filmy Nespoutaný Django nebo Hanebný pancharti to byla paráda ale tohle velká nuda ale zklamal mě i Leonardo DiCaprio už tu někdo napsal afektované přehrávání bylo hrozné jsem zklamaný na film jsem se těšil ale dopadlo to katastrofou.
John Wick 3 (2019)
Ano úplná pecka vrchol akčního filmu je dnes John Wick3 tento film se musí vidět několikrát aby ho člověk pořádně vychutnal film je nový a už se proslýchá že se plánuje 4 co ta asi přinese ??? John Wick 3 je film kde akce je od začátku až do konce filmu. Jsem zcela spokojený a nadšený.
Gentleman Jack - I Was Just Passing (2019) (epizoda)
Ano strašný na to se nedá koukat ani rozepisovat.