Recenze (55)
Komory (2019) (seriál)
Já to nedokoukal....
Když draka bolí hlava (2018)
Já se divím že tohle se dá natočit ,hrůza hrůz...
Captain Marvel (2019)
Taky píšu že to je jedna ze slabších marvelovek jsem zklamaný film táhl nestárnouci Samuel L. Jackson pro mě jednička , Brie Larson něco chybí měli zkusit vybrat někoho jiného to je můj názor prostě mi herečka nesedí tak snad uvidíme příště něco lepšího .Snad.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Viděl jsem 1 díl a už nikdy více měl jsem dát odpad ale ze slušnosti dám hvězdu......
Dva světy (2017) (seriál)
Pro mě velké nuda nepochopil jsem obsah ani jsem nedokoukal první sérii a při druhé sérii 1 díl jsem usnul zase nuda jen samí kecy těšil jsem se a nic ale vůbec nic .
Přátelé (1994) (seriál)
V dnešní době se na tento seriál už nedá koukat ,zkusil jsem to a nedá můj osobní názor.
The Punisher - Season 2 (2019) (série)
Tak to je jízda první serii můžu zapomenout tady akce od prvního dílu přímo paráda ,neskutečný nářez to je moc dobře jsem mile překvapen.Uvidí se jestli bude i III.serie byl bych pro.
Brutální Nikita (1997) (seriál)
Kanadský seriál NIKITA se mi osobně nelíbí ale sedí mi s herečkou Maggie Q z roku 2010.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Pro mě je to velice dobrý seriál kdo sleduje Avengers tak vím že tam zemře agent Coulson a tohle znovuzrození agenta Coulsona je skvělé že se tam ukáže i velký šéf Nicky Fury a někteří herci ze serie Avengers je bezva. Co dodat Clark Gregg a v jeho podání agent Coulson je životní role kterou si užívá.Prostě Agenti S.H.I.E.L|.D. je bezva seriál a krásná podívaná.
Venom (2018)
Ano jsem spokojený na 100 % ,Tom Hardy táhl celý film měl dobré hlášky myslím že lepší režie by film potřeboval jako sůl ale i tak snad přijde Venom II na pokračování to má jak vyšitý.