Oblíbené filmy (10)
Titanic (1997)
Když jsem byl kluk tak jsem žil jenom Titanicem. Pamatuji si, že jako dítě jsem si ho pujcoval ve videopujcovne, kazdy měsíc opravdu každý měsíc a to nemluvím o polepeni stěn. A nyní velké plátno.Po tolika letech a po tolika shlédnutí jsem byl unešeny. Takový kolos na velkém plátně být součástí toho filmu je neskutečný. Za mě nejlepší film po všech stránkách, vždy byl a bude u mě TOP JEDNA.
Avatar (2009)
Miluju Cameronovy efekty. Avatar je skvělý, příběh má jednoduchý a to je fajn.
Skrytá identita (2006)
Sluha dvou pánů (2000)
Jsem se dlouho nezasmál. A miluju tenhle divadelní styl. Donutil je skvělí. Jak si pohrává s publikem no paráda. Když se chci opravdu zasmát a popadat za břicho tohle je to co si pustím.
Interstellar (2014)
Jeden z nejlepších sci-fi.
Život podle Dana (2007)
Sedmero krkavců (2015)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Top Gun: Maverick (2022)
Velice ale velice překvapil a jsem rád že to vzniklo. Tady je vidět jak se nostalgie může vrátit a jak to nejvíc vyždímat. Snad si z Top Gana vezmou příklady a bude toho trochu víc. Já jsem málem i spolknul tu televizi. Prostě GRANDIOZNÍ návrat.
Pasažéři (2016)
Nepamatuju si že bych někdy viděl film kde by to utáhlo jen tak málo lidí. Skvělá romantika zápletka taky super. Mám rád takovýto filmy. Nic od toho nečekám a pak koukám jak vrána. Super