Recenze (10 032)
Rychlejší než smrt (1995)
Westernová arenovka s dravou režií Sama Raimiho a skvostným obsazením všech zúčastněných. Určitě ne nejlepší ale rozhodně nejzábavnější western, který šlape, jak vybuchující městské hodiny.
Království Planeta opic (2024)
Počátek nové opičí trilogie, bez původních postav i tvůrců. Naštěstí se i tentokrát sešla velice dobrá parta a tak je "Království" i přes svou zbytečnost, velice povedeným rozšířením, které je vizuálně fantastické, herecky velice příjemné ale příběhově dost přímočaré a ploché bez výrazných momentů. Hluboký velkofilm se nekoná ale zábavný blockbuster určitě. 70%
Nezlomní (2024)
Poutavý a silný příběh v překvapivě velice slušném zpracování. Fyzicky opravdu drsný závod, během kterého se Mark Wahlberg spřátelí se zatoulaným psem, dokáže fungovat jako čistokrevný dobrodružný film, tak i pejskařské drama. Vše podpořeno skutečným příběhem. Celkově takové malé, milé a pro celou rodinu.
Šógun (2024) (seriál)
Dlouho jsem nezažil tak neopodstatněný, seriálový hype, jako v případě Šóguna. Ano je zde fantastická výprava, kostýmy, herci a postavy, které ctí tradice a skládají poctu japonské historii ale zároveň to je neskutečně zdlouhavý a nebojím se napsat i často táhlý a nudný seriál, který by si zasloužil výrazně prostříhat. Nečekám monumentální bitvy v každém díle, ale aby se zde chodilo, klečelo a neustále kecalo o cti a podobně, to bylo na mě moc.
Griffinovi (1999) (seriál)
Náhrada za Simpsonovi se nekoná.
Abigail (2024)
Režisérské duo Olpin/Gillett jeede v bezpečných kolejích toho co umí, nezkouší nic nového a nechtějí nijak překvapovat. Abigail je řemeslně slušná hororovka, která neděsí a spíše baví krví, občas fungujícím humorem a hlavně velice dobrými herci, což v hororovém žánru určitě není standard. Bohužel ale zbytečně dlouhé a paradoxně mě více bavila první půlka, kde není po hororu ani stopy.
Teherán (2020) (seriál)
Z počátku celkem slušné špionážní drama. Brzy se však přetaví do něčeho jiného, zmizí napětí i prvotní svižné tempo. Hodnoceno na základě 1. série. 50%
Hlasy mrtvých (2023)
Úvodní nápad s čarodějnicí ve sklepě je zajímavý, zpracování bohužel nikoliv. Po režijní a herecké stránce velice slabý horor, který má pár slušných momentů ale jsou pohřbeny v nudné režii a velice špatných hercích.
Botoks (2017)
Klasický, vizuálně dravý a drsný Vega, tentokrát z nemocničního prostředí. Nesedí mi jeho styl, jeho postavy ani jeho příběhy.
Horké křeslo (2022)
Kevin Dillon, Shannen Doherty a vyčpělý Mel Gibson s imigií, kterou si drží od dob spolupráce se Zahlerem, jasně dávají najevo, jakou kvalitu, můžeme očekávat. Pokud divák váhá, první výbuch ho přesvědčí.