Recenze (10 032)
Adoration (2013)
Nápad o dvou "milfkách", které se navzájem zamilují do svých synů je neobvyklý, ale film jako takový, je předvídatelný až hanba. A holky se také moc nepředvedly. Pro ženy ve věku hlavních představitelek určitě poutavější než pro mě.
The First Time (2012)
Obyčejná romance, která boduje pouze sympatickou dvojicí a od jiných podobných se liší poslední půlhodinou, kde většina podobných žánrovek končí. Ale tak nejmenuje se to "poprvé" náhodou.
Řežba v Tombstone (2013)
Ve své podstatě ne tak mizerné, jak by jméno režiséra nebo výčet herců slibovalo, ale přesto velice špatný akčňák ve westernových kulisách, který není ani hloupě zábavný, ani vizuálně působivý.
Stážisti (2013)
Spojení Wilsona a Vaughna po letech od "Nesvatbových" slibovalo velká očekávání, ale rutinér Levy mě nechával raději střízlivým. Vznikla nápadem slušná, ale jinak zbytečně dlouhá a po všech směrech průměrná komedie, stojící na ohraném základu outsiderů, kteří přes všechno zlo a nepřízeň osudu dokážou nemožné. Wilson a Vaughn jsou stále skvělá dvojka, ale režisér ani scénárista jim moc nepomáhají v tom se vyloženě odvázat. Celé to tak stojí na Wilsonově charismatu a Vaughnově ukecanosti, ale na dvě hodiny je to opravdu málo a vyloženě vtipné scény se zde nevyskytují. Na jedno podívání neškodné, ale snadno zapomenutelné.
Velký závod (1994)
Standardní disneyovské dobrodružství, kde vítězí silná vůle a dobré srdce nad strachem z prohry.
Heroin (1970)
Gabin jako tvrdý i tvrdohlavý majitel statku, který pro čest rodiny a "čisté" jméno, bude klidně zabíjet. Nečekaně kvalitní snímek, který stojí převážně na Gabinově výkonu, který je jako vždy perfektní, ale překvapuje i nečekanými scénami (masakr dobytka byl nejsilnější scénou filmu).
Tvrďák Taylor (2008)
Wilson se snaží, ale takhle nemastnou, neslanou a nudnou komedii uvidíte málokdy. Rogenův scénář je vidět jen ve výběru postav, které jakoby vypadly ze "Superbad".
Království lesních strážců (2013)
Po všech směrech nevýrazný animák, který má slušnou vizuální stránku, ale tisíckrát viděný příběh a nezajímavé i nesympatické postavy. Žádný průšvih, ale nic co by v hlavě zůstalo déle než pár minut.
Supervulkán (2005) (TV film)
Po všech stránkách silně televizní (mizerná výprava, ještě horší triky a nevýrazní herci) katastrofický snímek o sopce, která má v plánu vybuchnout a zabít co nejvíce lidí. Hodně podobné "Rozpoutanému peklu", ale o dost slabší.
Zámotek (1985)
V dnešní době už skoro klasika, která mi v dětství neustále unikala. Nyní si říkám, že asi vím proč. Pro mě neskutečně nudná sci-fi, snažící se svézt na úspěchu sci-fáren pána Spielberga, ale dělá to tak otravným a nudným způsobem, že z toho v mých očích vznikl jeden z nejslabších Howardových filmů.