Poslední recenze (888)
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Po x rokoch som si dal repete tejto romantickej blbosti. Stále to funguje. Pobaví hlavne ten stret dvoch podobných pohľadov, no zároveň na toľko odlišných.
Duna: Část druhá (2024)
Veľkolepý film, ktorý ma úplne pohltil. Som nadšený, musím sa priznať. Od prvého Villeneuveho filmu ubehlo pár rokov za ten čas ma svet Duny opantal prostredníctvom kníh a starších filmových prevedení. Prečítal som tri knihy, videl pár filmov a chystám sa hlavne na ďalšie knihy. Toto bol fakt neskutočný zážitok, ktorému sa vyrovná možno tak trojka. Myslim ďalšie pokračovanie. :-) Podarilo sa mi to vidieť v kine takže som prežil audiovizuálne vytrženie. Bol som na to s manželkou a tej sa tiež veľmi páčilo. V kine som lepší zážitok asi nemal. Dokonalé!!!
Signál (2024) (seriál)
Koniec bol možno pre niekoho neuspokojivý, no mne sa celkom páčil, aj keď zomrieť pre to by bol asi dobrý fail. Seriál bol dosť nudný, takže záver sa nevymyká celému priebehu. Téma signálu je síce zaujímavá, no ta vata okolo sa snažila byť zbytočne komplikovaná. Cele to chcelo byť niečím viac ako v skutočnosti bolo. Stačilo by tomu asi 2h vo filme a bolo by to možno o chlp výživnejšie.