Poslední recenze (120)
Doba ledová (2002)
Je mi jedno, že Době ledové je vytýkán střih, nekomplexní děj nebo plitkost (je to sakra hlavně pro děti). Já tenhle animák stejně miluju, protože ten příběh mě prostě dostal. Pravidelně brečím u scény s jeskynními malbami a směju se jak idiot všem hláškám, které si ta neobvykle složená trojice vymění. Scratch coby začátečník v ničení planety pomocí snahy schovat svůj milovaný žalud, i když na slušné úrovni, vždycky pobaví.
Hačikó - příběh psa (2009)
Prvotřídní citová vydíračka, na kterou jsem ke konci přes slzy ani neviděla. I když nesnáším Richarda Gera (nevím proč), stejně jsem mu tu roli sežrala i s navijákem. Filmy o zvířatech prostě nejde hodnotit nezaujatě, obzvláště takhle slavný skutečný příběh. Lasse Hallstrom je skvělý režisér a umí si pohrát s dějem tak, aniž by to působilo kýčovitě. Jeho filmy pádí volným tempem a mají příjemnou atmosféru a sem tam jsou cítit hlubokou melancholií. Tohle téma ke kýčovitosti přímo vybízí a neříkám, že sem tam jsem si neříkala, že už je to na hraně. Každopádně tenhle kontroverzní příběh o Hačikovi zvládl moc dobře. Zase jsi mě dostal Hallstrome!
Kiznaiver (2016) (seriál)
Co se stane, když na partě teenagerů spácháte hokus pokus, aby byli propojeni bolestí? Totálně se jim splaší hormony, což zapříčiní četné milostné mnohoúhelníky a kýčovité melodrama. Toť vše k hlavnímu tématu. Mě to ale připadalo spíš jako soutěž o nejotravnější charakter. Ach, to bylo ale napínavé. Do poslední vteřiny jsem nevěděla, kdo vyhraje. Nakonec jsme měli 3 vítěze, což je docela slušné.