Recenze (52)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Cílové publikum se tímhle filmem snížilo o další 3 roky na 11 let. Celou dobu jsem si říkal jestli nekoukam na nějakou parodii.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Už tam chyběla jen Saxana a Želvy Ninja
Ragnarök – Konec světa - Ano, milujeme tuhle zemi (2020) (epizoda)
Člověk čeká až se něco začně dít.. čeká, čeká.. a nic. Zklamání!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Místy jsem měl pocit, že koukám na Avengers
Taková moderní rodinka - My všichni školou povinní (2012) (epizoda)
Hezky zabalit jako tortilu :D
Krypton - The Rankless Initiative (2018) (epizoda)
Tak tímhle dílem to pro mne asi hasne, znechucením
Česko Slovensko má talent 7 (2018) (pořad)
Castingy jsou fajn, co ale následovalo v posledních dvou částech je vrchol trapnosti.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
Budu dělat, že jsem tento díl neviděl a doufat, že se to nebude opakovat.
Sebevražedný oddíl (2016)
Jako naprosto oddaný fanda DC děsně nerad dávám takovéto hodnocení. Ale ač postavy i jejich osud ve většině znám, tak jsem si po projekci musel ujasnit co jsem právě viděl. Film mi přišel bez nápadu na nějakou větší zápletku a začátek filmu, kdy Waller představovala postavy byl tak rychle a blbě zpracovanej, že to působilo stylem úředníce co si chce odmakat své a jít rychle domů... Nejvíc z filmu se mi asi líbila pasáž po titulcích, kdy šel vidět náznak na JLA. Aspoň, že ty scény s Batmanem sedí do komiksu a trochu se to drží příběhu.
Superman/Batman: Veřejní nepřátelé (2009)
Ta powergirl je přehnaná :D