Recenze (57)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Navrhuji autorům csfd vytvořit ještě jedno hodnocení pod odpadem! a nazvat ho Hotel Paradise
Procitnutí (2012) (seriál)
Vynikající nápad o rozdělení reality po automobilové nehodě. V jedné verzi přežívá detektivův syn, v druhé manželka, sám detektiv se po každém probuzení (Awake) přesouvá z jedné do druhé. Hlavní hrdina je docela dobrý, ovšem jeho rodina mi vyloženě nesedí, na jeho místě bych nejspíš v obou realitách sbalil kufry a přeživší opustil. Update po třinácti dílech - abych možná nepřesně citoval Sapkowskiho - po skončení 1. série hlavně poslední scény jsem tak zmatenej, že nevím kde začíná prdel a kde končí střeva - nechávám 3* ale jsem lehce zklamán
Avengers (2012)
Pro milovníky marvelovských superhrdinů povinnost, ale vřele doporučuju i ostatním. Ze všech Spider Bat a Super manů rozhodně nejzábavnější počin. Trošku jsem v tom měl zmatek i když jsem většinu předchozích filmů viděl, protože jsem je trochu pozapomněl, ale divák je do děje vpraven celkem rychle. Pak následuje ohňostroj slovních i fyzických soubojů a hlavně vtipnejch hlášek a sebeparodických momentů. Na závěr nechybí epický souboj ovšem opět pojatý na hranici parodie, takže jasnejch 5 hvězdiček (v rámci žánru samozřejmě, nejde o nějaký výrazný intelektuální počin nebo nadčasový film a vrcholné dědictví lidské kultury). Výrazně pozitivně mě překvapil Hulk.
Hněv Titánů (2012)
Možná trochu spoilerovitý: Zeus s bráchou zradí otce, brácha se synem zradí Dia, jiný syn se synovcem a bráchou bojují se synem a dědou, vnouče a vzdálený strejda vyzbrojují každý po svém... do koho se zamiluje sličná Andromeda? Znásilnění antické mytologie, ovšem místy docela vtipné (pegasus. Argenor). Ovšem odpovědět na útok ohnivých bytostí a kilometr velkého obra z lávy palbou z ohnivých katapultů je trochu ujeté. Co mě fakt dostalo byla výzva velitele: "Pomažte se bahnem, pak vám oheň neublíží."
Číslo 9 (2009)
Post-apokalyptický příběh o hadrových panácích - co víc si přát? Přes lehké nelogičnosti v ději určitě stojí za podívání.
Sucker Punch (2011)
Nemůžu si pomoct, mě se ten film velmi líbil. Proč dávám 4 *? 1) předělávky písní White rabbit a Sweet dreams 2) vizuální podoba filmu 3) i děj, mě to celkem smysl dávalo 4) lehce nepřítomný pohled hlavní herečky 5) úvodní scéna odečteme lehkou infantilnost a máme čtyři kousky
Jekyll (2007) (seriál)
Famózní James Nesbitt si užívá roli zvráceného psychopata mistra Hydea. Některé scény jsou opravdu děsivé, například videodialog mezi Jekyllem a Hydem, závěrečná tečka seriálu mě dostala. přes drobné dílčí nedostatky (vedlejší postavy) vřele doporučuji.
Patriot (2000)
Viděl jsem v kině v Kanadě obklopen Američany, nudil jsem se k smrti zatímco pokaždé když Gibson zamával americkou fanglí, publikum vstalo a mohlo se utleskat. V půlce filmu se mi začalo chtít močit, ovšem musel jsem přetrpět ještě dlouhé závěrečné titulky a další a další vlny potlesku po představení. Pohladí to ducha amerického patriota, ovšem Evropanům film příliš nedoporučuji.
Nahota na prodej (1993)
Za ojížděče výfuků a jeho závěrečnou scénu.
Plump Fiction (1997)
Natočit parodii, která je míň vtipná než originál je opravdu umění.