Recenze (57)
Buly (1992) (pořad)
Dal bych i víc, ale kvůli reklamám na ledu nevidím puk.
Tarzan (1991) (seriál)
Sexy Jane a opice Cheeta, to jsou 2*.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Chucku Norrisovi nelze dát než 5*, dělám si trochu legraci, ale jako parodie to náhodou docela funguje. Ještě teď se někdy dívám a směji se naivitě seriálu, skutečně než nemohu doporučit všem aspoň pár dílů.
Manuela (1991) (seriál)
První telenovela u nás, alespoň co pamatuji. Dle mého velmi laického odhadu existují mnohem větší sra..y než je Manuela, dokonce se mi jakž takž mlhavě vybavuje děj, takže to nemohlo být tak hrozné. :-)
Tajuplné Mamberamo (2000)
Úchvatné záběry a určitě mimořádně náročná výprava, ale něco mi na tom nesedělo, lituji. Spousta popisovaných věcí není natočena, delirické záběry byly poněkud navíc a trochu mě štvalo, že jen tak bez omluvy lezou do zakázané zóny. Za záběry pět hvězd, ale zpracování a komentáře snižují mé hodnocení na 3,5.
Ucho (1970)
Film nás nechá nahlédnout do atmosféry komunistického režimu, měl by být povinný pro všechny obdivovatele komunismu, nekritické obdivovatele stran kopajících do občanské společnosti i přehnané optimisty co říkají, že tohle už se nemůže opakovat.
Nejistá sezóna (1987)
Zlatý prciny...
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Sojka práskačka, sudeťák Trautenberg, vychcaní Češi hrající na obě strany, příliš mnoho režimu poplatných klišé na jinak pěknou pohádku.
Top Gear (1978) (pořad)
Auta jsou mi ukradená, listování katalogy a spekulování, co bych si koupil, kdybych na to měl, považuji za naprostou ztrátu času. Mám rád přírodu. Když ale jede Clarkson v hummeru po louce a nadává na ekology tak se královsky bavím. Jediný pořad o autech pro lidi, které auta vůbec nezajímají, zejména kvůli moderátorům a velmi zajímavým závodům (auto vs TGV, auto vs ultralight etc).
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Čtyři hvězdičky za děj, pátou za úžasnou hudbu na konci každého dílu.