Poslední recenze (3)
Hezké vstávání (2010)
Tak dobre som sa už dávno nezasmial. A to som bol poriadne skeptický. Duo Keaton-Ford ma odzbrojilo a zvyšok osadenstva bol nanajvýš príjemný. Čo dodať, rehotal som sa celých 107 minút a to mi (s dovolením) stačí na to, aby som dal plné hodnotenie.
Znamení ve zdi (2002)
Naprosto zbytočný film, so zaujímavým nápadom, ale mizerným spracovaním. O tých pseudo-hercoch sa radšej ani vyjadrovať nebudem.
Tělo jako důkaz (2011) (seriál)
Nesúhlasím s komentármi typu "kópia Housa"....House nie je patológ, pokiaľ viem. Jasné, že je to podobné, ale to sa občas pri seriáloch stáva, že? To už by sme rovno mohli písať, že Boston legal je vykrádačka Ally McBeal, že Pohotovosť "kradla" od Chicago Hope, alebo opačne? ach, ľudia....come on. Je to nový seriál, má svoju myšlienku, má svoje prípady, má svojich hercov, ja mu určite dám šancu. Navyše čím je Dana Delany staršia, tým je viac hot :)