Recenze (11)
Waltari: Rare Species Alive (2005)
Loistavasti Waltari !!! aina Tietää !!! muistoja kun Uherské Hradiště 1998. To bola vtedy tancovačka :-))) Mut hei !!
Requiem za sen (2000)
Jeden z najlepších filmov, aké som kedy videl, ale napriek tomu už nikdy tento film nechcem vidieť :-) :-(
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
...co to??????
Maraton lásky (2007)
Vtipná komédia britského typu :-), dobre som sa zasmial, Simon Pegg je skvelý komik a Thandie Newton je neuveriteľne príťažlivá a krásna. Výstižný komentár AppleCore... som za!
Obchod na korze (1965)
Absolútny film! *****
Queen v Budapešti (1987) (koncert)
Znovu som si to pozrel s odstupom niekoľkých rokov, tentokrát už na dvd a doma to fakt vrelo, aj sused zhora búchal na radiátor... :-) Pre zúčastnených to musel byť neuveriteľný zážitok.
Dva na cestě (1967)
Jeden z filmov, aké sa už dnes netočia. Nostalgická atmosféra 60. rokov, nádherné exteriéry Francúzskej riviéry, prekrásna Audrey (hneď v niekoľkých podobách), tak zvláštne bohémsky Finney, výborná hudba Henry Manciniho, jednoducho skvelá filmová road movie lahôdka..., veľmi zábavné bolo vzplanutie a neskoršie hasenie starého MG :-), alebo nepodarená jazda do vrchu v podaní Audrey :-)
Mocný McGinty (1940)
...z prasečí kůže hedvábnou kabelku neušiješ..., to je sakra pravda!
Angel-A (2005)
Veľmi krásne ľudský a zábavný filmík. :-) very sexy Rie :*
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Prvej sérii dávam 5*, za Stevea Buscemiho, za Kelly Macdonald, za Michaela Pitta, za výbornú produkciu, za kostýmy a skvelú nostalgickú atmosféru rokov dvadsiatych minulého storočia prenesenú na obrazovku. Veľmi sa už teším na pokračovanie...