Recenze (279)
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Ve srovnání s prvním dílem, nemám tento díl moc rád. Nelíbí se mi ten shon v tom díle, kde cestují po světě
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Sice tohle je začátek novodobé éry a zavádění 3D animace jako standard, ale konkrétně tomuto filmu z nostalgie dávám aspoň pár hvězdiček. Takováta ještě nedokonalost v animaci byla pro mě roztomilá - ty textury na tělech postavách. Pro mě jediný na počítači animovaný film, který aspoň trošku uznávám
Super mini (2008) (seriál)
Od autora Titeufa, už jenom ta postava učitelky. I když nemusím ty věci se soplema a prděním, tak byla zábava hlavně ty různé superschopnosti, pro mě hlavně to zastavení času. Ty části, kde se zvětšuje až do vesmíru, je dělaná tak, aby jsme se smáli z toho, jak se dokolečka opakuje (running gag). Takže zábavný pořad
Myšmaš Kabaret (2001) (seriál)
Bavil jsem se. Kresba a ty segmenty byli víc po duchu původním dílům, vybarvené na počítači, ale hladké barvy. Zajímavé bylo, jak se v baru objevily postavičky z různých Disneyho filmů a seriálů. Mnohem lepší bylo právě ty krátké epizody - hlavně s Donaldem.
Dobré chutnání, Vaše lordstvo (1996) (seriál)
Líbílo se mi ty honičky a děj o tom samém, co si pamatuji - uvařit psovi jídlo. Hudba se mi taky líbila. Bavil jsem se z té zápletky
Pišta a Fišta (1958) (seriál)
Tahle série mě bavila mnohem víc, než původní Tom a Jerry. Podobné jako Tom a Jerry, ale víc povídání, víc kultivovanější, jednodušší animace, ale mě se to líbí. Na tuto sérii nedám dopustit
Bláznivá vánoční dovolená bratrance Edieho (2003) (TV film)
Tenhle spin-off mě moc nezaujal. Viděl jsem to celé. Ale poměrně nudné. Tohle už nemá moc společné s Grisswoldovými. Nádech tohoto filmu mi zavání spíše nízkorozpočtovým filmem, které mi sice dávají lepší nádech, ale nezajímalo mě to.
Shaggy a Scooby-Doo na stopě (2006) (seriál)
Už jenom ta kresba mě oddálila od seriálu. To není Scooby-Doo
Tele Tele (2000) (pořad)
Až do nedávna mi byl tento pořad nepřístupný, kvůli mému věku. Teď ale tento seriál sleduji každý den. Většina scének z reklam, politiků, Na vlastní bulvy, kde vtipy jsou většinou postavený na doslovný překlad slov: "Kdo chce psa bít", "Dusit zeleninu", atd. Zato Kopečkovic válí o sto šest. Tam je každý vtip úderná pointa, hlavně konce. Směju se z hádek postav.
Casper and the Angels (1979) (seriál)
Tahle série v podání Hanny-Barbery pro mě byla nejoblíbenější z Casperů. Kvůli těm zvukovým efektům a hudbě.