Poslední recenze (392)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
To byla ale p**ovina. Ovšem přiznaná, svižná, barevná a plná monster a jejich bitek. Kromě rozbitých držek sice dostává pořádný záhul i logika nebo nějaká elementární soudržnost, ale to ví i Wingard. Proto dost otevřeně a přiznaně natočil naprostou ptákovinu, kde už ani vlastně moc nefunguje monumentálnost či nějaká tíha, ale hezky to řve, dobře vypadá a hlavně nenudí. Takže nech mozek doma a užij si čirý lobotomický blockbuster.
Jedeme na teambuilding (2023)
Typická česká lidová komedie aneb humor a zábavu nehledej. Oproti (ještě horší) konkurenci je třeba ocenit kameru a ozvučení na nějaké úrovni, ale na ucházející (nebo nedej bože zábavný) film to nestačí.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Čirá televizní epika. Plíživá, krvavá, pompézní a neuvěřitelně vtahující. Z diváka současné nedělá úplného tupce a počítá s tím, že jí věnuje svůj čas a bude držet pozornost.