Oblíbené filmy (9)
Gladiátor (2000)
Tento film bych si pouštěl znova a znova. Konec byl ale trochu depresivní.
Forrest Gump (1994)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Toy Story je jeden ze série filmů, kteří se postupně zlepšují. Nejlepší byl růžový méďa. Scénář excelentně vymyšlený.
Shrek 2 (2004)
Říkám vám, že tohle byla zábava! Lepší film si troufám tvrdit už neuvidím.
Život je krásný (1997)
Neuvěřitelné dílo Roberta Benigniho. Velmi dobrá atmosféra i v koncentračním táboře. Nemůžu nic vytknout.