Poslední recenze (117)
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Těsně mezi 2 a 3*. Nějak ani nevím, co k filmu říct, neurazil ani nenadchl. Ztráta času to není, jako oddechovka to docela ujde. Casting a postavy mi tam úplně neseděly. a příběh žádná sláva. Akce ušla. Harley Quinn je zajímavější v Suicide Squad, tady mi přišla otravná a vizuálně nezajímavá.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Solidní průměr. Neurazí, ale ani neuchvátí. Místy nuda, postavy nic moc. Pokémoni dobře udělaní. Příběh slabší. Nemělo to takové pokémoní kouzlo, které jsem jako dítě zažil ze seriálu.50%
XX (2017)
Povídkové horory mám rád, ale tohle příběhově teda nic moc. Takové 4 jednohubky, na které se dá koukat, ale žádná s Vámi dlouho nezůstane. Na vypnutí a odreagování asi oukej, o stupeň až dva pod Ghost Stories.