Recenze (1 855)
Nico - víc než zákon (1988)
Na tohle nedám dopustit. Seagal a jeho aikidó, je zde vskutku mistrovské. V dalších snímcích spíš vytahoval bouchačku. Děj taky není nejhorší, při zamyšlení je docela reálný. Není to klasický americký "hero", což také dodává snímku na kvalitě. Nico si to s nima prostě vyřídí po svým. I proti zkorumpované CIA a policii. Opravdu výborné bojové scény.
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Již méně, každopádně stejně nostalgické pokračování série Karate Tiger. Moc politiky, málo soubojů a přitroublý děj. Hvězdičky dávám hlavně Cynthii.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Silná nostalgie, bez studu se přiznám, že ve scéně, kdy Jason šoupne Jean-Claudeovi dvě kopačky přes lana ringu, ve chvíli, kdy drží za vlasy jeho přítelkyni, jsem jako malý měl nefalšovaný pocit zadostiučinění a spravedlnosti.
Léto s kovbojem (1976)
Lehoučká letní komedie. Hanzlík-perfektní vesnickej rebel, Kolářová-skvělá zamilovaná psycholožka. Nho a Vízner ? To je takový trénink na Saturnina. Prostě neškodná příjemná komedie na letní nedělní odpoledne, která je bohužel také z jedněch, které jsou nelítostně ždímány komerčními televizemi. Přitom, co se týká režie, jedná se podle mě o průměrný film. Což asi ale při neustálém opakování tohoto snímku nehraje roli.
Rozmarné léto (1967)
Tři samozvaní aristokraté na malém a možná ještě menším městečku rozjímají o světě, popichují jeden druhého a nechávají se slastně okouzlit kouzelnickou asistentkou. Každý si poté nese už jen svůj šrám. Ta nejbohatší čeština, jakou lze slyšet, neopakovatelná atmosféra i herectví a celkově snímek, hladící po duši každého československého diváka.