Poslední recenze (1 175)
Náhlý strach (1952)
Spočiatku naivnejší priebeh si pripravuje pôdu pre našliapané finále. Žánrové zaradenie k hororu kvitujem, no patrí sem "len" pre desivosť, do ktorej vygraduje napínavý dej. Joan Crawford má na tom veľkú zásluhu, jej vystrašenosť pôsobí sugestívne a vypleštené oči už som chcel každú chvíľu začať zbierať z klávesnice notebooku, na ktorom som film pozeral.
Řidičský průkaz (1974)
Z šoférskeho antitalentu sa stane nebojácny cestný pirát. S falošným vodičákom ide zrazu všetko ľahšie. Vlastne komédia o tom, že sa oplatí klamať. Amorálnosť by som samozrejme odpustil, keby ju kompenzovala poriadna dávka humoru. Ale vtipov som narátal ledva toľko, koľko bolo rýchlostných stupňov na autách pred 50 rokmi. Čiže 4. A to je u mňa na slabé 3*.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Slovo "sebec" v morzeovke. Jedenie vifonky s hybridnou morskou pannou. Kombinácia reálneho sveta so všetkými jeho detailmi a rozprávkovej fantázie znovu funguje dokonale. Zatiaľ za 4*, čakám ale zvýšenie po opätovnom pozretí, ktoré mi odhalí skryté detaily. U Mijazakiho sa mi to stalo už dvakrát.
Poslední deníček (291)
uložto
Irenko, já se ptám proč?! Proč na uložto k 1. 12. 2023 dojde k výrazným změnám ve fungování? Každopádne už je po polnoci, no v pohode sa mi stále podarilo sťahovať. Len som dostal takúto tematickú captchu.