Recenze (7)
Rebelové (2001)
Skvělý film a muzikál. Až na ty bezprostředně všude špatně vyvěšené vlajky, to zamrzí.
Vyměřený čas (2011)
Moje nechuť k sci-fi jako celku se dneškem nejspíš začíná měnit na chuť. Konečně film v žánru mně vzdáleném, který se mi hodně zamlouvá. Karikatura našich životů - chvátáme, spěcháme, nemáme čas, okrádáme se o čas a neradi ho věnujeme. Kdybych šla do hloubky, tak je zde spoustu věcí, které by se daly určitě ještě promyslet do detailů, ale budiž. Je to přece jen pořád sci-fi. Normálně bych dala 4*, ale za Amandin běh ve více jak deseti centimetrových podpatcích nemůžu jinak!
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Nejlepší z cimrmanovek.. opravdu jsem se pobavila od začátku až do konce. Vřele doporučuju!
Lidice (2011)
Ano, sice ždímačka slz, ale podle pravdivý události a nad tím by se lidi měli zamyslet. Doba, kterou si nikdo z nás neumí představit. Jinak krásně natočené scény, velký plus dávám za volbu mladých hereckých talentů a nestárnoucího Karla Rodena.
Disturbia (2007)
Předem jsem si o filmu nic nečetla, takže jsem dle začátku čekala něco trošku víc psychologickýho. Myslela jsem si, že ta bouračka bude mít vliv na děj filmu, mylně a to je škoda. Samozřejmě zde nesmí chybět americká scéna plná lásky a zatajených dechů, typický. Ale i přes tohle všechno dávám trojku za udržení mě u obrazovky.
Vratné lahve (2007)
Svěrákovská klasička. Pěkný nedělní film pro lenošení na gauči, žádný silný příběh, odpočinková komedie, klasické obsazení. Líbí se mi to, ale 2x za sebou si ho nepustím..
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jedno z největších napětí, které u televize můžete zažít. Kouknete na první díl a jedete bez přestání dál a dál a ono vás to prostě ne a ne omrzet. Dokonale promyšlené části najednou dávají dohromady neskutečný příběh. Herecké obsazení bez chybičky, věřím, že nejedno dívčí (ale i ženské) srdíčko zaplesalo při pohledu na Michaela.. Škoda, že v dalších sériích už začíná být děj poněkud monotóní, ale i tak pořád baví. Takže pět hvězd!