Recenze (861)
Ong Bak 3 (2010)
o dost slabší než dvojka, i když pár fight scén stojí za to!
Ong-bak (2003)
Tohle je ultimántní nářez.. žádný lana a speciální efetky.. Tony to všechno dělá v reálu!
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Bože ty souboje to je žraso... Tony Jaa je neuvěřitelně talentovanej a všestrannej...
Te shu shen fen (2013)
Děj klasický storkát omílaný průběh, v podstatě hloupá hovadina... Ale Donnie Yen je pašák a bitevní scény jsem si užíval.. ten chlapík je na svůj věk v neuvěřitelné formě... A je to sympaťák...
Divergence (2014)
Hodně slabý, takovej Twilght ale bez upírů, hovadinka pro uchcávající teenagerky, ne pro dospělýho chlapa tedy mě...
Zombeavers (2014)
Ok přiznávám, mrknul jsem na to jen kvůli těm třem luxusním buchtičkám... Jinak je to naprostej stupidní odpad.. Doufám že tohle někdo myslel jako parodii... ale i jako parodie je to odpad... takže tak :D
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Film je naprostý ubohý odpad.. Nic vtipného, ztrapnění obou herců... Stydno mi za to bylo... Jedna hvězda za přenádhernou slakou čičinku Rachel Melvin a luxusní MILFku Laurie Holden...
Equalizer (2014)
Hodně nasranej Béda Trávníček... Sebevědomej a suverénní minimalistickej hlavní hrdina... Pastva pro oči...
96 hodin: Zúčtování (2014)
Tři s hódně odřenejma ušima.. Zatímco jednička byl mega krutej nářez, tohle je blbůstka s velmi unaveně a schématicky působícím Neesonem a akčníma scénama který střihal někdo s Parkinsonem (střih každou vteřinu ?!). Přesto jsem dokoukal ze zvědavosti jak to dopadne. Jedno se musí nechat - to jak se děj postupně vyvíjí a odhaluje se jak se věci opravdu mají je uděláno tak že to chytne diváka a nepustí..
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Teda ten konec překvapil! Je to taková lepší verze Švankmajerových Šílených... Skvělé výkony Kingsleyho a Beckinsale, která je btw. stále ve svých 41 letech vysoce *ukatelná...