Recenze (69)
Z každého konce (2022)
film nenudi len nevyuzil velky potencial tejto temy
Tales of the Walking Dead - Blair/Gina (2022) (epizoda)
ten green screen tam bol snad horsi ako srnka vo walking dead
Lucifer - Šance na šťastný konec (2021) (epizoda)
pre tych co tu pise ze koniec serialu toto este neni koniec este bude 10 epizod
Muž v domácnosti (2021) (seriál)
story 5* Animacia 1*
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
70%
Bleach - Subete wa Wana... Shikumareta Kizuna! (2010) (epizoda)
len objasnenie 4:3 kedže použúvajú staré zábery a nie je to animovane nanovo preto su tam prestrihy vo 4:3 formáte
Riverdale - Kapitola 73: „Zamčený pokoj“ (2020) (epizoda)
zatial asi najlepsia cast serialu
Batwoman - Pilot (2019) (epizoda)
ale idte do riti s tymy odpadmi len kvoli tomu ze tam je lgbt , black lightning je o dost horsi serial a ma lepsie hodnotenie pricom toto je lepsie
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
pribehovo to stoji o ***** preco nezahodit 7 serii v jednej epizode
Island (2018) (seriál)
Okej mením začiatočné hodnotenie z 3* na 5* . Začiatok bol dosť slabý ale potom sme sa dostávali viacej do deja a začala kopa nečkaných zvratov ...