Poslední recenze (105)
You Hurt My Feelings (2023)
Nácek Arsenal do recenze opět motá duhu a rasy, jako kdyby mezilidské vztahy měly hodnotu jen tehdy, odehrávají-li se mezi bílými heterosexuály. No nechejme teď hlupáka hlupákem a věnujme se filmu - žádná převratná myšlenka se v něm z mého pohledu neodehrála, jen snad že než někoho odsoudíme za jeho chybu, měli bychom si nalít čistého vína i sami o sobě. Taková příjemná jednohubka na víkendový večer.
Flash (2023)
Epic! Pro mě parádní letní blockbuster se vším všudy a ještě něčím navíc. Klacky pod nohy budou tomuto snímku bohužel asi často házet předsudky publika.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Povrchní, tuctové, veškerá snaha o efekt se navíc utápí ve tmavém prostředí, které děsí především tím, jak je nudné a nezajímavé (hektolitry krve holt nejsou vždycky všemocné). Za mě nefungují ani hlášky nebo pomrkávání na předchozí díly série, no a patos nebo klišé se dají použít i vtipně, což není tento případ. Vypadá to, že značka Evil Dead už (nebo zatím) pase červy.