Recenze (138)
Godzilla Minus One (2023)
Tak bylo tam pár nelogičností, ale i tak po dlouhé době film co jsem viděl 2x po sobě a nevadilo mi to.
Ještěr (2023)
Po dlouhé době něco na netflixu, kde se nepropagují menšiny. Sice se konec dal předvídat, ale celou dobu mě to bavilo a film utekl jako voda. Doporučuji.
Hrozba smrti (2024)
Opravdu odpočinkový film. Pokud nečekáte nic extra, tak asi ok. Problém je, že je to předvídatelné jako prase a pokud nad tím budete přemýšlet, tak to bude doslova bolet.
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Souhlasim s nazorem, jak super s potencialem to zacalo, tak to skoncilo jako totalni sracka, plna netflixoveho homosexualniho podsouvani.
From Black (2023)
Tak šlo to. Začátek nuda, pak se to rozjelo. Příběh by ale mohl být propracovanější.
Oppenheimer (2023)
Jednak jsem se u toho nudil a jednak me nebavilo jak tam od zacatku cpali ty prostrihy na jakoby jadernou reakci. Mohlo to byt o dost kratsi a taky o dost jsme se mohli vic dozvedet. Asi mam radsi vic dokumentarni podani. Bylo to moc mainstreamove podano.
Invalida (2023)
Po dlouhé době jsem se zase pořádně zasmál.
Nefarious (2023)
Sice to bylo předvídatelné, ale i přesto se mi to líbilo. Mám rád tyhle filmy, které se odehrávají v jedné místnosti.
On se bojí (2023)
To byla kravina. 3h o hovně.
Avatar: The Way of Water (2022)
Jako dnešní společnost. Navoněná bída. Avatar to je samá vata. Obrazově krásný, ale krystalická nuda. A to jsem byl na tom 5D.