Poslední recenze (4)
Jezero smrti (2008)
Na tento príbeh pri jazere, kde zomrelo toľko ľudí nikdy nezabudnem, pretože takéto navodenie desivej atmosféry, akej sa podarilo dosiahnuť producentom v tomto filme, bez obsadenie hviezdnych hercov ma ozaj prekvapilo a objalo tak silno, až mi nabehávali zimomriavky. Všetko tu pracuje ako má, hrôzostrašný tmavý les a stupňujúci sa strach v očiach jednotlivých postáv, až do takej miery, že robia veci, ktoré by človek nebol schopný v živote vykonať, ale keď ide jeho život je schopný aj zabíjať. Najhoršie na tom je, že dnešná mládež má tak vysoké ego, že takéto niečo sa môže ľahko stáť každému z nás.
Warrior (2011)
Tento akčne motivovaný film s množstvom dobre prevedených zápasov, zaujímavo odkryl a ponúkol aj zblíženie dvoch bratov, ktorí za dlhé roky nevedeli nájsť k sebe spoločnú cestu, až kým sa nestretli v ringu a svoju tvrdohlavosť si zo seba nevymlátili. Toto emociálne prisolenie príbehu (vzťah otca a jeho synov) a sympatickým vystúpením T.Hardyho a J.Edgertona sa mi páčilo a vďaka tomu tento film dostal aj úplne iný rozmer, ktorý ho povýšil nad bežné filmy, v ktorých sa len bezhlavo mlátia.
S tebou mě baví svět (1982)
Mám rada českú klasiku a S tebou ma baví svet patrí k filmom, ktoré si pozriem vždy rada, aj keď som ho videla už viackrát. Veľmi dobrý príbeh v krásne zasneženej prírode, ktorý odhaľuje fungovanie jednotlivých členov rodiny sprevádzaný vtipným mužským a detským správaním. Nezabudnuteľnou postavou sa pre mňa stal malý Matísek, ktorý sa stal “testovacím panáčikom“. Na vtedajšiu dobu jednoduché a miestami emociálne spracovanie s pridaním úspešnej hudobnej skladby od H. Vondráčkovej Sladké mámení, ktorá sa stala nezabudnuteľným hitom.