Recenze (90)
Malevil (1981)
Tak hrozný film podle jednoho z nejlepších románů všech dob to se jen tak nevidí. Snad to jednou někdo natočí přesně podle knihy a bude z toho určitě filmový hit!
Clarksonova farma - Série 3 (2024) (série)
Zase nádherná série. Nezbývá než doufat v pokračování.
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Třetí hvězda za druhou sérii která je kvalitou někde jinde.
Clarksonova farma - Otřesení (2024) (epizoda)
Tak tenhle díl "rozsekal" nejen Jeremyho a jeho partnerku ale i mně. Díl za 100 a více procent.
The Walking Dead: The Ones Who Live - The Last Time (2024) (epizoda)
Něco strašného. Dialogy ochotnického divadla a strašná slátanina. Dobrá komedie a tak pěkně ten seriál začal.
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Ty její pindy jsem dnes nedával.
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Pravda se pořád vyplatí - to si dělá prdel? Ne, tohle dílo mi žádné minuty z mého života nevezme.
Smysl pro tumor - Epizoda 8 (2024) (epizoda)
Nejkrásnější milostná scéna v jakémkoliv českém seriálu.....
Metoda Markovič: Hojer - Chyba systému (2024) (epizoda)
Petr Uhlík je na Oskara a ostatní nezůstávají pozadu. Další vynikající díl.
Legenda o vášni (1994)
Pro mě jeden z nejkrásnějších filmů co jsem kdy viděl. A to už mnohokrát. Herecké výkony, příběh, kamera a ta hudba, ta hudba.....