Poslední recenze (56)
Avengers: Endgame (2019)
Asi tomu budu muset dát druhou šanci. Nechápu ty chválozpěvy. Infinity war zůstalo u mě na TOP. Žádná slza se nekonala. Zcela průměrný film.65% (včera jsem jsem odcházel z kina na-rán a chtěl jsem dát 40%, což by byl z mé strany úlet). No jsem zvědavý na celkové hodnocení, ale odhadoval bych 85% max
Vetřelec: Covenant (2017)
Na hranici s odpadem. Proč? Protože mě nebaví nad filmem nepřemýšlet. Lidi se chovají jako totální stádo ovcí, které nezná nebezpečí. Vše tak strašně dopředu jasné, že to samotný film znechutí. Časy, kdy jsem ještě jako náctiletý sledoval prvního vetřelce a dostal horečku jsou dávno pryč. Tohle mě tedy nezaujalo... :-/ 20%
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Tom ztrácí dech....Doufal jsem v nového Vlka z Wallstreet, ale to jsem netušil, že trailer zase vystřílel vše vtipné. Celý film vyčkávám kdy se to jako rozjede a rozproudím bránici. Teda vážně nechápu, jak tento film může atakovat 80%. Za mě možná 45% . Velké zklamání a ty hodnocení tady, pak nečekaný úlet.