Poslední recenze (19)
22 Jump Street (2014)
Jedna z mála komedií u které jsem se smál od začátku až do konce. Jak Jonah tak i Channing jsou skvělí. Ač se více či méně jedná o stejný děj jako v jedničce, to co prvnímu dílu chybělo tvůrci opravili a vytvořili uhozenou, akční komedii.
Gravitace (2013)
Musím říct klobou dolů. Film prakticky o dvou hercích a dokáže vyvolat tolik napětí a pocitů. Na filmu mě fascinuje kontrast stísněnosti stanice, skafandru atd. s nekonečným prázdnem vesmíru. Byl to můj první film u kterého jsem opravdu ocenil 3D, protože velmi umocňuje pocit prázdnoty. Další věc, kterou bych velmi vyzvedl je práce kamery. Je až neuvěřitelné jaké psí kusy s kamerou ve filmu provádí. Od dlouhých klenutých záběrů až k POV akci. Celkově film hodnotím velmi kladně a snad jsem nenašel nic co by se mi vyloženě nelíbilo.
Mládeži nepřístupno (2013)
Ač je to hovadina první třídy, nemá žádnou skrytou zprávu, či zvrat, ba dokonce nemá ani pořádný děj. Musím nechat že mě velmi pobavila a Hugh Jackman s koulema na bradě je opravdu k nezapomenutí.