Poslední recenze (5)
Letadla (2013)
Dalo by se říct, totálně zkopírované auta, předělaná do letadel. Prakticky tento film nepřinesl nic nového a není na něm nic, co by si měl člověk užít. Zde se prostě scénárista moc nepředvedl, totálně stejné jako auta a to naprosto ve všem. Jsem jen zvědav, s čím dorazí tvůrci příště, budou to lodě, traktory nebo motorky?
Čistá duše (2001)
Drama tohoto typu jsou přesně to, co vyhledávám a tento film je prostě jeden z mých TOP. Russel Crowe se na tuto roli opravdu hodil. Skvělá režie, scénář i herecké výkony. Jedním slovem úžasný film, který mohu jedině doporučit. 5/5.
Panic je nanic (2006)
K tomuto filmu mám jen jednu jedinou připomínku, kde je pointa tohoto filmu?Zase jedna sra*ka z české kinematografie. Film bez štávy a tvůrci zřejmě ani neměli tolik soudnosti, aby vypustili něco takového, co nestojí ani za řeč. Kombinace "vtipů", které jsou opravdu na úrovni. Tento film je jedním slovem opravdu odpad!