Recenze (78)
Zalez do spacáku - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Tak dokoukáno, to bude zase blbina, jedna hvězda a kouknu na druhý díl. Moc šancí to u mě nemá.
Madam Web (2024)
Za poslední dobu asi nejlepší Marvelovka. Má to děj i spád.
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Zajímavé zpracování krimi příběhu. Díl první zaručuje chuť dívat se dál. Tak se těším
Jak se budí princezny (1977)
Nejhezčí pohádka 🥰
Strašidla (2016)
Jedna z nejhezčích pohádek dnešní doby. Naprosto mě baví celý děj. Vtipné, opravdu povedené. Prostě Troška je Top 🔝
Půlnoční zpověď (2023) (seriál)
Ještě blbější než Poslední oběť. Dlouhé úplně zbytečně, stačily by 4 díly. Často nudný a trapný děj.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nuda
Poslední oběť (2023) (seriál)
Tři hvězdičky, za herecké obsazení, nápad, a že už je konec. Slabé, nudné a dlouhé. Jsem zvědavá na další sérii Půlnoční zpověď
Mimořádná událost (2022)
To je tak blbý, až je to dobrý. Vtipný až do konce. Doporučuji
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Slabší film