Oblíbené filmy (10)
Collateral (2004)
Top Gun (1986)
Pro některé je tento film propaganda Ameriky. Já si ale nemůžu pomoct, Top gun je pro mě jeden z nejlepších Cruisových filmů. Ztvárnění mladého ,někdy i trochu šíleného, pilota Mavericka se Cruisovi zdařilo na jedničku, proto se na to můžu dívat pořád dokola.
Matrix (1999)
Ledové ostří (1992)
Gladiátor (2000)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Útěk do divočiny (2007)
Fenomenální zpracování knižní předlohy. Film ukazuje, jak lze v mladém a rozvíjejícím věku pohlížet na svět. Je ale fakt, že Chris nebyl normální dospívající člověk. Měl větší ideály a to se mu stalo i osudným. Ale i přesto před ním smekám. Pro mě byl film stejně okouzlující jako knížka a můžu všem vřele doporučit obojí...