Recenze (454)
Tajemná řeka (2003)
Za mě jeden z nejlepších filmů vůbec. 👌👌👌
Lisey a její příběh (2021) (seriál)
Kniha je nádherná, četla jsem ji několikrát, za mě nejlepší z Kingových knih. Seriál mě příjemně překvapil, Bájodolí bylo ztvárněné skvěle a vztah Lisey a Scotta taktéž. Jedinou výtku mám k tomu, že zde dlouhán nechal Lisey naposledy vidět Scotta.
Pod vodou (2020)
Ta hvězda patří Vincentu Casselovi a Malému Paulovi. Jinak je to jen další piece of shit.
Hádkovi (2022)
*SPOILER* Takže Eva dostane byt a plnýho bustu Lenina. 👌😂
Někdo klepe na dveře (2023)
Bože, to je ale hovadina...
Blondýnka (2022)
Ana de Armas vynikající, celkově výborný snímek. Kazí mi to jen závěr, ona sebevraždu nespáchala, už se ví, i díky výpovědi Petera Lawforda, že ji zavraždil Bobby Kennedy.
Mstitel (2021)
Ty dvě hvězdičky jsou pro Jaroslava Duška. Jinak ani nemám slov.
Modlit se, poslouchat, neodmlouvat (2022) (seriál)
Klobouk dolů před tou holčinou, co proti tomu hajzlovi svědčila u soudu.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Pro mě, jako pro člověka, který se tímto případem podrobně zabývá už roky, byl tento seriál příjemné překvapení. Ovšem jen do doby, než přišlo rozuzlení, že je zabila lavina. To je stejné jako tvrdit, že princeznu Dianu sežrala anakonda.
Zločin na statku (2020) (seriál)
Poslední díl u soudu byl odfláknutý, spousta diváků se tak musela oprávněně divit, jak je možné, že ho porota odsoudila. Ve skutečnosti naštěstí prokurátor měl co ukázat a ten odpornej slizák Jeremy táhnul do pekla. Oprávněně.