Poslední recenze (28)
Daredevil (2015) (seriál)
moc často nedávám plnou palbu,ale tohle se fakt povedlo,tak nemám problém sem těch pět hvězd vlepit.Dobrej příběh,hudba a moc povedený fajty.
Thor: Temný svět (2013)
letos již druhej týpek s červeným pláštíkem,ale na rozdíl od konkurence z DC má tenhle týpek ještě kladivo,ale i to mu v mých očích nepomohlo.Je to další kousek Marvelovského puzzle,takže nutnost vidět,jen je v tom snímku moc ale,která jsou zmíněna napříč zdejším spektrem místních ´´znalců´´.Za mě 3+1 za soundtrack
Arrow (2012) (seriál)
první série byla taková lamavá,jednou luxus,pak lehký pád,ale pauza mezi sériema tomu prospěla a od prvního dílu druhé série vzestupná tendence,jen tak dál.
Poslední deníček (1)
:)
vědět,že se tady tolik naklikám,tak jsem měl raději zůstat u Travianu :D
ale na druhou stranu je to tu podobné,honiči za body,multivitamíni,spameři,atd. :)