Recenze (56)
Violet Evergarden - Aisuru Hito wa Zutto Mimamotte Iru (2018) (epizoda)
Reálně jsem se modlil v konec epizody. Taková dávka emocí na 25 minutovou epizodu. Extrémní. Totálně mě to rozložilo na atomy.
Tate no júša no nariagari - Raphtalia (2019) (epizoda)
Tak z tohohle dílu mi vypadla brada, stejně jako Rifaně.
Tate no júša no nariagari - Melty (2019) (epizoda)
Epizoda složená z escort mise. Souboje šly stranou a hlavní stránkou je humor. A pak přijde na scénu Motoyasu. Krásně ukázal jakej to je bezmozek.
Tate no júša no nariagari - Noroi no Tate (2019) (epizoda)
Po dvou slabších epizodách konečně zase ve starých vodách. Další quest před tím než přijde další vlna. Naofumiho temná stránka vyšla na povrch a mělo to šťávu. Snad se bude objevovat často.
Tate no júša no nariagari - Dorei no šódžo (2019) (epizoda)
Tak toto bylo super. Naofumi získá prvního člena do svý party Raphtaliu. Vzápětí se hned dozvídáme její ne zrovna růžovou minulost. Jsem rád, že tvůrci se nebojí temnějšího zpracování. Co se týče soubojů je velký plus, že v moment kdy dochází k nějakým ostřejším momentům, tak není zvolena možnost cenzury nebo přepnutí pohledu tak, aby moment nebyl vidět vůbec. S krví se tu opravu nešetří a je to jen dobře. Jako třešnička na dortu je fajn OP i ED.
Tate no júša no nariagari - Šinčó no seidžin (2019) (epizoda)
První půlka se nesla v duchu fantasy odlehčeného The Last of Us. Nic vyloženě převratného, ale dalo se. Druhá půlka s romance části mi sedla míň. Zatím nejslabší epizoda. Ovšem scéna po endingu navnadila ne, že ne.
Tate no júša no nariagari - Tate no júša (2019) (epizoda)
Naprosto v pohodě první epizoda. Základní seznámení se s postavama a světem. Už proběhnou i první zvraty. Dvojnásobná stopáž dobře využita, bez hluchých míst. Animace skvělá. Zatím krásně zaděláno.
Záhadný lovec - Epizoda 11 (2021) (epizoda)
Zatím bezkonkurenčně nejlepší epizoda. Naprosto top souboje, hraní si s emocema – v moment kdy začal hrát song od Se-jeong Kim, tak jsem už byl ready na nejhorší (ta ženská je neskutečná!), hromada zvratů. Když jsem pobral všechny události a docházelo k jistému uklidnění, přišel extrémní závěr! Vypadá to tak, že konec první série bude mít sakra zajímavej dojezd.
Holky na výletě (2017)
Dle hodnocení jsem počítal s ne zrovna zdařilým kouskem. Alexandru mám ale rád, tak jsem do toho i přes to šel. A výsledek ? Příjemné překvapení. Nenáročná komedie s fajn ústřední dvojicí. Hromada scén se mi trefila humorem do chuti. Ideální film pokud se chcete vypnout a nic neřešit.
Noragami - Negai (2015) (epizoda)
Epizoda co měla vše, postupné rozuzlování příběhu, fajn akci a cliffhanger na konci jako prase. 2. série se začíná luxusně rozjíždět.