Recenze (11)
Den zrady (2011)
Thrillery veru neobľubujem ale tu mi to nedalo nespraviť výnimku. Skvelý námet, originálny a sympatický Ryan Gosling dodáva filmu tú šťavu, ktorá niektorým filmom chýba. Jediné čo dodám, že je to skvelý film z prostredia špinavej politiky, korupcie a prezidentskej kampane. 9/10
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Celkom zaujímavé teórie, to musím uznať ale v každej epizóde "Podľa zástancov teórie o pradávnych mimozemšťanoch...". Naozaj tam nemôžu dať "Podľa bežných ľudí..." alebo niečo také? :/ Inak naozaj dobrý seriál, s ktorým si spríjemníte deň, hlavne smiechom nad pár vecami.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Oveľa slabšie ako prvý film. Jediná vec... postava, ktorá ma potešila bol Sauron. Uvidíme akosa Jacksonovi vydarí tretí diel :).
Gladiátor (2000)
Ridley Scott v tomto filme ďaleko predbehol svoju dobu, či už dialógmi, efektami a tak podobne. Naozaj skvelý film, majstrovské dielo.
Nicki Minaj (2010) (TV film)
Táto botoxová opica sa fakt j**e všade
300: Vzestup říše (2014)
Už pri prvej bitke (bitka pri Maratóne), som vedel, že tento film bude super. Moja predtucha sa vyplnila. Úchvatné efekty, charizma postáv, to všetko pre mňa tvorí 300: Vzostup Impéria. Samozrejme, Sullivan Butlera nenahradí svojou charizmou, ale v roli Themistokla mi padol presne tam kde mal :) 97%
Scary Movie 5 (2013)
Podľa traileru to vyzeralo naozaj vydarene. Škoda, že 95% vtipných vecí vo filme nakoniec nebolo. Jedine som sa zasmial, až keď som odchádzal z kinosály, pretože táto hovadina sa nedala vydržať!
Máša a medvěd (2009) (seriál)
Nemôžem uveriť že niekto môže vydať takto hrozne naanimovaný seriál, respektíve rozprávku. Táto rozprávka je len pre nevyvinuté deti s mentálnou retardáciou. Keby som to mal pustiť mojim deťom... radšej im pustiť seriál, ktorý si zaslúži to čo dosiahol, teda Breaking Bad alebo The Walking Dead aj keď to je 18+ ale to im dá viac ako toto.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Tak tento seriál je naozaj môj druhý najobľúbenejší. Veľmi dobrú atmosféru doplňuje audiovizuálna stránka, ktorej sa neviem nabažiť. Seriál naozaj pre mňa ako stvorený :)
Drive (2011)
Nicolas Winding Refn opäť ukázal čo vie urobiť s osvetlením, akciou a romantikou. Naozaj jeden z pár filmov, ktoré by som chcel vidieť predtým než zomriem. Veľa ľudí sa sťažuje, že nekonečné mlčanie v Drive je otravné a nudné. Ale podľa mňa je v tom to čaro tohto filmu (okrem sympatického hlavného hrdinu a Carey Mulligan). 100%!