Recenze (3 908)
Sting (2024)
Takové Chobotnice z druhého patra pro děcka, akorát fakt trapné a naprosto nezajímavé. ⬇️ 2%
Strážce pořádku (2010) (seriál)
⬇️ 11%
Strážce pořádku - Série 6 (2015) (série)
Šestá série je už tak ze 70% ryzí telenovela. Žvatlání, pikle, protahovačky, nuda, hotový Dallas. Ve zbytku jsou jeden šmejd vedle druhého, včetně bab, takže ani tady není komu fandit. Je to menší bordel než posledně, ale o to větší žvatlárna. Dohromady by z toho mohly být tak max. 3 konzistentní slušné díly, zbytek je odpad, takže v průměru odpad. ⬇️ 7%
Strážce pořádku - Série 5 (2014) (série)
5. série je poměrně zmatená záležitost s přehršlí jakýchsi postav. Všichni jsou šmejdi, tak není komu fandit. Koncept je velmi jednoduchý - všichni chlapi stojí přesně podle pokynů režiséra na lajně a 13 dílů soutěží v tom, kdo dočůrá dál a vydrží čůrat déle. Postupně odpadají a odpadlí jsou vzápětí nahrazeni nějakými dalšími, kteří rovněž čůrají. A tak pořád dokola až do konce. O kus dál vzadu je ještě další lajna a tam se o to samé pokouší nějaké ženské. V podstatě je to celé taková telenovela, do které přidali trochu násilí a špíny, aby to nebyl až takový brak. ⬇️ 12%
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Příliš trapné a nehorázně přežvaněné, než aby se na to dalo dívat. ⬇️ 5%
Karusell (2023)
Poměrně chytlavá záležitost na to, že tam jen pár zbabělých nounejmích teenagerů pobíhá po lunaparku a gore se blíží nule. Přesto dost nečekaně zaujalo, pobavilo. ➡️ 55%
Stovky bobrů (2022)
Veliká blbina, ale velmi kreativní a bavil jsem se. Zkraje určitě. Pak omrzelo. Mělo to mít max. tak hodinku, spíše méně. ➡️ 42%
Kurýr z Madridu (2024)
Životopisný film o zlodějíčkovi, podvodníčkovi. Nepříliš zajímavé. ↘️ 15%
Devil's Gate (2017)
Mělo to zajímavé chvilky, ale převažovaly slabé a podivně slátané části, kecy, divné twisty, vysvětlení vycucaná z prstu, mrzké herecké výkony. Spíše mi toto komorní cosi vyznělo jako laciná divadelní hra. Škoda, že nezůstali u toho, čím to začlo - vidlákov, magor se zbraněmi, mechanické pasti, ... To by bylo o dost veselejší. ↘️ 28%
The Bad Shepherd (2024)
Dost málo záživné céčko s pár nounejmama, co se ponevírají po lese. Konec to poslal do odpadu, jinak bych tomu asi dal 1 slabší hvězdu. ⬇️ 7%