Recenze (53)
Horečka sobotní noci (1977)
netradičný, nezvyčajný film ale svojim spôsobom celkom zaujímavý
Útěk z Alcatrazu (1979)
napätie v tomto filme sa dá priam krájať a rozhodne ním nešetrili. Výborný herecký výkon Clinta Eastwooda a film, ktorý ma svojou napínavou atmosférou priam vcucol do seba
Peklo z hlubin Země (2006) (TV film)
čudujem sa že režisér tento odpad aj vypustil na verejnosť lebo ja byť ním tak sa hanbím na tri zimy. Bez pochyby doposiaľ najhorší film aký som v živote videl
New Kids Turbo (2010)
totálna chujovina plná nadávok a dementného humoru...ale ja som sa pri tom proste parádne zabával! :D
Flintstoneovi (1994)
klasický kreslený seriál mám dodnes rád ale film bol nepodarok. Neviem si pomôcť ale tu proste dominuje typický americký "humor" (ak sa to vôbec humorom dá nazvať) - nasilu nútený, strašne preafektovaný a v konečnom dôsledku ani nie vtipný
Kočičí banda (1961) (seriál)
Top Cat je pre mňa kult resp. jeden z absolútnych kultov medzi kreslenými seriálmi. Ako 9-ročný krpec som to každý večer pozerával na CN a vždy to bolo perfektné spríjemnenie večera. Oceňujem hlavne výborný humor, ktorý ma aj dodnes vie parádne pobaviť
Východní přísliby (2007)
nie je o čom. Bez pochyby jeden z TOP filmov u mňa, dokonale spracované
Rukojmí (2005)
Napätie v tomto filme by sa dalo krájať. Dosť dobre spracované.
Ano, šéfe s Gordonem Ramseym (2004) (pořad)
ja vôbec nemusím takéto relácie ale Gordon je zaujímavý týpek, ktorý jednoducho vie zaujať a dá sa na neho pozerať. Síce sa občas ťažko pozerá ako tam kritizuje kuchárov ale vidno na ňom že to s nimi myslí vždy po dobrom a nevzdáva to. Niesom vbec priaznivcom takýchto vecí v telke ale toto má v istom zmysle svoje vlastné kúzlo
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
parádne drsný absurdný humor. Charlie je môj vzor :D