Recenze (1 232)
SCORE: A Film Music Documentary (2016)
Značne slabý začiatok prešiel do silnej strednej časti a veľmi kvalitného záveru dokumentu.
Spása (2014)
Takže Eva už aj vo westerne. Vydarené.
Spider-Man: Homecoming (2017)
- "What are you doing here?!" - "I was... looking at porn." //najlepšia scénka
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
No, úprimne, čakal som oveľa viac.
Cadillac Records (2008)
Kvalitne spracovaná sonda naprieč zrodom černošského Blues a Rock N Rollu. Uspokojilo ako po hudobnej stránke, tak i po informatívnej, a herecké výkony oceňujem taktiež.
Red Rock West (1993)
Bolo fajn pripomenúť si, že Nicolas Cage hrával kedysi aj v dobrých filmoch.
Expres na západ (2011) (TV film)
Ku koncu som vážne očakával, že sa jednému z nich niečo stane, či už pričinením toho druhého, alebo inak.
Lůno (2010)
Perfektné zábery, a nielen scenérie, skvelá kamera aj strih. Určite jeden z najlepších filmov s Evou.
Trhliny (2009)
Neboli filmy s Evou Green, ktoré ma nezaujali. Raz to muselo prísť, ani Evine (znovu) odhalené prsia tentokrát nepomohli.
Ztracen v džungli (2017)
Tí, ktorí neustále cestujú a hľadajú "dobrodružstvo", by si mali pozrieť, ako to môže dopadnúť. Radcliffe a jeho voľba filmových úloh je pre mňa čoraz nepochopiteľnejšia.