Poslední recenze (106)
Zločiny v zahradách (2003) (seriál)
Pôvodne som to ohodnotila troma hviezdičkami, teraz dvíham na štyri. Počas karantény človek ocení pohľad na krásnu slnkom zaliatu krajinu a očarujúce britské parky a záhrady, ale aj staré udržiavané panské domy. Áno, dej je občas predvídateľný, ale sú to také klasické detektívky bez zbytočného násilia, s ohraničeným okruhom podozrivých, zápletkami vychádzajúcimi z ľudskej prirodzenosti. K tomu trochu humoru a možnosť precvičiť sa v angličtine vďaka dobrodincovi, čo to dal na Youtube.
Metanol (2018) (TV film)
Seriál som si pozrela s odstupom rokov. .V prvej časti ma najviac oslovilo to, ako tvorcovia ukázali, kto každý sa mohol stať obeťou, ako málo stačilo, aby človek umrel, prišiel o blízkych, či o zdravie, o sebestačnosť. Ako divák akosi dúfal, že nie - a ono áno, umrieť môžu aj normálni ľudia, aj deti môžu nájsť svojich rodičov mŕtvych. No a ukázali aj nekonečnú blbosť kombinovanú s chamtivosťou na tej druhej strane. A niekde medzi tým kopu ľudí, často obyčajných predavačov, ktorí nič zlé nechceli, hoci tušili, že ten alkohol úplne legálny nie je, chceli niečo zarobiť, ale nevedeli, čo to spôsobí..... Druhá časť už skôr vyšetrovanie, to natoľko nevtiahlo do seba. No a otvorená ostala otázka, prečo tak dlho fungovala distribúcia nelegálneho alkoholu, kto každý to kryl, kto každý by tiež mal stáť pred súdom - to ako v skutočnosti.
Na nože (2019)
Klasické detektívka šmrncnutá humorom, s prekvapujúcimi zvratmi. Nechýbali typické ingrediencie: peňazíchtiví príbuzní, podozrivá smrť bohatého patriarchu, starý odľahlý dom, tajomný detektív. . Výsledok potešil, bavila som sa dobre. Takže za 5 hviezdičiek. .P. S: Počas filmu som mala pocit, že si herci svoje úlohy /hlavne hajzlíkov/ vyslovene užívali. Týmto mi to pripomenulo Grandhotel Budapešť. . A Daniel Craig svojim detektívom zas akosi pripomenul Columba.