Oblíbené filmy (9)
Doba ledová (2002)
Najslabšia Doba ľadová ale aj tak má u mňa 5*. Animácie je COOL. Slovenský dábing je perfektný. Vtipy sú dobré a príbeh je super. Nemám čo dodať.
Rio 2 (2014)
Super film. Piesne sú dobré a animácia je tiež super.
Království lesních strážců (2013)
Roboti (2005)
Rio (2011)
Tento film je dokonalý nemá žiadnu chybičku a je škoda že má máolo vtipov
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Lepšie ako Doba ľadová. Lepší humor a perfektný dej
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Super diel. Lepší dej ako u minulých dieloch. Sid ten je DOKONALÝ s veľkým D.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Najlepší diel Doby ľadovej a Sid a jeho rodinka. Tí nemajú chybu :D 5* ako u každom diely.
Horton (2008)
Filmy od Blue Sky sú super ale tento je najhorší. Zlý dej a príbeh tiež. Tie vtipy to ale zachranili pred 1 hviezdičkou