Poslední recenze (45)
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Co tu psát dlouhé slohy. Prostě akce, trošičku i auta, 2 chlapáci s dobrýma hláškama, záporák naštvanej na celej svět a pěkná ségra Shawna. Na film jsem šel s očekáváním nadupanýho akčňáku co s FaF moc nesouvisí a to jsem taky dostal, jen ty efekty už občas byly přepal.
Psí poslání 2 (2019)
Bylo mi jasné, že film nebude tolik populární a šlo to pozorovat v místním kině, kde nás bylo 8, každopádně protože jsem na prvním díle nebyl, tak jsem musel na dvojiku do kina. Říkal jsem si, i když mám psy velice rád, že nebudu měkoun, ale oproti prvním díle mi přišlo že tady bylo více dojemnějších scén, kde mi ta slza lehce ukápla. Film je po příběhové stránce povedený, velice se mi líbil Dennis Quaid, který se do role velmi hodí a na konci byl i zábavný. Je pěkné si také jednou odpočinout od akčňáků a marvelovek, což mě vůbec nevadilo.
Plán útěku 2 (2018)
Potenciál velký, příběh dobrý, děj přímočarý, herecké výkony slabé, efekty podprůměrné. Jako strašná hrůza mi to nepřišlo, ale oproti prvnímu dílu to byl značný rozdíl. Film na mě působil lehce chaoticky a přišlo mi to jako kdybych se kouknul na náhodně vybraný dvojdíl nějakého scifi seriálu.