Recenze (1 133)
Bod obnovy (2023)
Fuuu, tak takovouhle produkci jsem od Česka nečekal, ani že dostanu kvalitní sci-fi od místních filmařů a vlastně tomu nemám moc co vytknout, nemá to ambice být wow artový film a je to prostě divácky vděčný povedený kousek. 7/10
Pracovní síla (2023)
Srdcervoucí a oči otevírající. Skoro jako by to byl dokument a v tom právě síla tohoto filmu tkví. 8/10
Říše zvířat (2023)
Ty vizuální efekty jsou jen kousek od toho, aby byly fakt špatné. Zajímavý námět sledující hlavně dynamický vztah otce a syna, ale tenhle film trvá déle, než by měl a v tom diváka ztrácí. 6/10
Blažiny lekce (2023)
Geniální, nečekané, dobře studené a perfektně zahrané. Na konci v sále bylo ticho a oprávněná standing ovation. 10/10
Matka všech lží (2023)
Cením artové pojetí a koncept, ale je to nudné. Nebýt role diktátorské babičky, která to táhla, tak odejdu asi z filmu. 5/10
Red Rooms (2023)
Dostatečně zvrácený arthouse thriller, občas je třeba mu odpouštět nějakou prvoplánovost, ale cením si ho za jeho hru s divákem a otočení celého true crime tématu na hlavu. Laurie Babin ve vedlejší roli převyšuje často hlavní herečku. 8/10
Raw (2016)
Snaha šokovat diváka tu za mě předčívá příběh nebo pointu příběh, a to je škoda. Hlavní herečka správně ujetá a v topu. 6/10
Minulé životy (2023)
Nejoriginálnější vztahový film všech dob, který opatrně pošlapuje mezi veškerými klišé a zdatně se jim vyhýbá. Skvělá emotivní hra s divákem. 9/10
La Llorona: Prokletá žena (2019)
Ohrané, neinventivní s hloupým a predictable příběhem. Lekačky by šly. 4/10
Služka (2021) (seriál)
Extrémně underrated, neskutečně bolestivý a emočně odžitý příběh, který v sobě skrývá neskutečnou hravost tvůrce (ala kalkulačka peněz neustále na obrazovce, scéna kdy se propadá hlavní postava do gauče.) 8/10