Recenze (1 350)
Kryštof - Srdcebeat (2015) (hudební videoklip)
Co to je? TEXT= SLEPENEC RÝMŮ, KLIP= POSKAKOVÁNÍ = 0%
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
To se neomrzí:-)))) Naprostá genialita u které se musí člověk prostě jenom smát, protože mu nic jiného nezbývá. Spongebob není jenom můj zbožňovaný seriál, je v něm mnohem, mnohem víc. Je to kult. Nejlepší je Patrick. Český dabing rovněž skvělý.
Tonoucí se stébla chytá (1967)
No jo, Plaváček.:-))) Jak se tak koukám tak tohle je nejvtipnější Funésovka která sice nemá zrovna nějak exra zápletku (dalo by se říct že ve druhé polovině ani žádnou nemá) ale když máte záchvaty smíchu a žasnete nad nápady typu obojživelného kajaku tak je vám to prostě úplně jedno. Ach, jak já mám tento film rád a jak se mi k němu píše težko komentář.:-)))
Turbo (2013)
Ne, ne, ne tenhle film se nepovedl!
Fantomas se zlobí (1965)
Jak je ten Fantomas geniální. Přes jedničku odehrávající se v temné Paříži jsme se přehoupli do Říma. I přesto že tenhle díl je z celé série nejvíc bláznivá komedie (právě proto je nejlepší) díky dabingu Miroslava Moravce a skvělému Jeanu Maraisovi opět na nás dýchne z obrazovky to Fanomasovské tajemno které opět vystřídá smích díky ještě skvělejšímu Lousovi v roli komisaře Juvea a jeho pomocníkovi.
Drtivá porážka (2009) (pořad)
Skvělá epická podívaná, moderátor si dokáže opravdu trefně dělat srandu ze soutěžících.
Kopyto (1981)
Pierre Richard a Gerald Depardieu v hlavních rolích v detektivní komedii? Upřímně, vůbec mi ty dva nešly do sebe i když oba (především Richarda) mám rád. Ale je to něco úplně podobného jako u Bourvila a Louise de Funese, jsou oba úplně jiní herci a tak jim to skvěle klape. A já našel svůj další filmový kult který budu milovat, protože Kopyto je unikatní film a ani na chvíli jsem jim Campanovi a Perrinovi nepřestal držet palce. K tomu kouzelná letní hudba Cosmy, a já si toto dobrodružství zamiloval.
Četník ze Saint Tropez (1964)
Má cenu se opakovat? Ano má protože Četnická série je prostě klasika, která baví a která bude bavit dalších 100 200 atd. let. A opět se budou kritici zamýšlet: Je četnická série skutečně tak výborná? Stojí opravdu za takovou pozornost? To vše si můžou klást dále a my se budeme dále kochat špičkovými výkony Louis de Funese a Michela Galabru a budeme se dál smát i když to vidíme už po sté. I když nějaký díl je slabší nějáký lepši (až na mimozenšťané) tak je pro mně celá série naprostý kult.
Seber si svých pět švestek (1983)
Je to vlastně taková obyčejná úsměvná záležitost s hořkou příchutí, ale je to poměrně milé. Velkým plusem je, že si zde mohl Pierre Richard zahrát se svým přítelem Jeanem Carmetem což je rozhodně zajímavý herec. Příliš svižné tempo to nemá, ale dočkáme se pár typických Richardových gagů, příjemného venkova a krásných dívek.:-)) Uznávám. Některé zajímavé osudy vedlejších postav, scenář vůbec nerozpracoval dál. (němá Rosa.) Až si tak řikáte, proč tam jsou? ale vztah roztržitého, ale zároveń inteligentního psychologa s jeho starším, trošku hulvátským a prostým, ale moudrým bratrem je zde jak docela vtipný, tak i atraktivní pro diváka. Pro fanoušky Pierra Richarda to může být příjemný snímek ty ostatní bude možná nudit, mně se to osobně docela líbilo a jelikož jsou kolegové docela přísní, zanechám filmu slušné 4 hvězdy.
Kameňák (2003)
Hnus který může zhlnout jenom náse české buranské obyvatelstvo. Troška by se měl někam zahrabat a už proboha nevylejzat, nikdo na něho není zvědavej! Chudák Vydra.