Poslední recenze (1 577)
Americká fikce (2023)
(34/2024) / Príjemné prekvapenie. Film pomalý, inteligentný, dobre napísaný a to najlepšie si necháva na záver. Parádne postavy. Je v tom trochu Woodyho Allena, možno trochu Berryho Jenkinsa a Alexandra Paynea. Výborný mix. (8/10)
To se mi snad zdá (2023)
(33/2024) / Zvesti neklamali a Nicolas Cage dáva super výkon. Filmík je to veru bizarný, ale veľmi zábavný. A teda príbeh je skôr pochmúrny ako vtipný. Vtipy ak aj sú, slúžia väčšinou na podčiarknutie úbohého osudu hlavnej postavy. Záver bude asi rozdeľovať, mne to ale náramne sadlo, som úplne v pohode s takýmto 'poeticko-magickým' koncom. Výrazne zapamätateľný film. (8/10)
Opičí muž (2024)
(32/2024) / Film splnil očakávania čo som zhruba mal. Nie som moc expert na bojové filmy, ale záverečná choreografia bola fakt super. Príbeh postačujúci tomu, aby divák hlavnej postave fandil, ale samozrejme nič originálne. Ako oddychovka v pohode, prostredie a Dev Patel, bonus navrch. (7/10)