Poslední recenze (19)
Pozemšťan (2007)
Nečekal bych, že poměrně low budget film, o kterém jsem nikdy neslyšel, od režiséra, o kterém jsem nikdy neslyšel, s poměrně neznámými herci, o osmi postavách, které hodinu a půl konverzují v jedné místnosti, bude takový underrated gem. Obešel bych se bez poslední scény s psychologem, která působila asi jako jediná už až moc over the top. Nicméně ani ta mě nepřesvědčí o ubrání hvězdičky. Perfektní hodina a půl dialogu otírajícího se o vědu, náboženství, psychologii, filosofii a život vůbec.
Polda (2016) (seriál)
Na současný český poměry vlastně asi jedna z míň dementních detektivek s pupkatým fotříkem ala drsnej Harry, teda drsnej Pepik. Když nemá člověk zrovna nic lepšího na práci a je línej si zapnout cokoliv jinýho než bednu, je to koukatelný.
Bod obnovy (2023)
Vlastně nemám jedinou námitku. Celou dobu nevěřím, že koukám na film, který vznikl v Česku, v době snad největších zrůdností, které se u nás kdy točily. Neubráním se a ani se nechci ubránit neobjektivnímu hodnocení, a pouze doufám, že podobně odvážných režisérů u nás bude jen přibývat.