Poslední recenze (201)
Zákon gangu: Mayové (2018) (seriál)
A motorkářská Ordinace v růžové zahradě po SOA pokračuje v tom nejhorším možném slova smyslu. Scenáritická impotence sráží snaživou technickou a hereckou stránku kde jsou kvality vyšší a společně to dotáhnou na nižší průměr.
Oppenheimer (2023)
Ano, Nolan je jinde. Horor, psychologický thriller, právnické drama? Ale kdeže. To jen banální biografie zajímavé historické osoby, kterou dokáže tento genius natočit zajímavě a poutavě, že 3 hodiny utečou jak nic. Nikdo jiný nedokáže tak přehledně a jasně vyprávět svůj příběh v několika časových rovinách aniž by se divák ztratil. Ví čím si diváka chytit a udržet. Ale už Dunkirk mi ukázal, že já mám mnohem radši Nolana jako snílka, fantastu a hračičku než historika.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Od začátku film šlápne na plyn, v několika povinných vysvětlovačkách a vložkách lehce přibrzdí, ale až do konce se jede ve vysokých otáčkách což považuji s ohledem na stopáž za výborný výkon. Škoda toho scénaristického šlápnutí jednou nohou vedle. Mít diváka za blbce, aby na jedné straně se mu vysvětloval každý krok, ale spousta dalších detailů zůstala mimo, společně s několika oslími můstky a situacemi, kde je potřeba přivřít oko to sráží pod dva předchozí díly. Skvělá zábava a akční jízda to je stále, ale vybrali si kluci tentokrát slabší chvilku. Holt to nejde táhnout jen nahoru.