Recenze (348)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Akurát včera to išlo v telke. Podľa ukážok to vyzeralo veľmi dobre a som rád, že ma film nesklamal a predčil moje očakávania. Malo to všetko - spád, zaujímavý dej, veľa akcie aj vtipných scén. A pritom to zbehlo celkom rýchlo a záver tiež poriadne prekvapil. Vidieť Colina Firtha v inej polohe ako zamilovaného chlapíka v Bridget Jonesovej je tiež len plus. Užil som si to náramne a neskutočne sa nasmial.
12 let v řetězech (2013)
Je to už dlhší čas čo som videl tento film a nedávno som ho videl znova a len som sa utvrdil v tom, že je to veľmi dobre natočený film podľa skutočnej udalosti. Človek sleduje celý film v nemom úžase ako sa zo slobodného človeka stane otrok len kvôli farbe pokožky a automaticky ním všetci opovrhujú a považujú za menej ako psa. A je až neuveriteľné, že Solomon takto musel prežiť dlhých 12 rokov, aby ho nakoniec našli a ako jednému z mála sa podarilo dostať na slobodu.
47 róninů (2013)
Veľmi krásny film. Veľkolepý, epický fantasy epos, ktorý rozpráva príbeh odvahy, priateľstva a že zlo musí byť potrestané aj za cenu vlastnej smrti. Neskutočný film, ktorí mňa a priateľku chytil za srdce. Nádherne vyobrazené prostredie a neskutočný dej, ktorý každou minútou neuveriteľne graduje a posúva nás ďalej.
Muž z oceli (2013)
Neskutočne podarený film do najmenšieho detailu! Všetky komixovky milujem od X - menov, Spidermanov, Batmanov, Hulkov, atď. až po Supermanov. Film ma chytil za srdce hneď od prvej sekundy a dej neuveriteľne skvelo graduje. Človek sa dozvie zopár noviniek, prečo a ako vznikol Superman a prečo musel opustiť Krypton. Poetický veľkofilm a neuveriteľné zvládnutý. Podmanivá hudba a veľmi zaujímavé finále, keď si už človek myslí, že je koniec, tak opak je pravdou.
Gravitace (2013)
Tento film som videl dávnejšie, včera som ho videl už po druhý krát v amfiku a zobralo ma to ešte viac ako na prvý krát. Neskutočný film s neopakovateľnou atmosférou a strhujúcou hudbou. Neopísateľný zážitok na obrovskom plátne a skvelým zvukom!
Zmizení (2013)
Od začiatku, od kedy sme videli trailer, sme vedeli, že to bude dobrý film, ale že bude až taký famózny, tak to sme nečakali. Trošku nás s priateľkou prekvapila dĺžka filmu, ale to bolo aj pri Zodiacovi a dej vás neustále drží v napätí čo sa bude diať ďalej. Človek pomaly ani nedýcha a dej postupne pekne graduje. Neuveriteľné zvraty a koniec to neuveriteľne zabil. Jednoducho skvelý kriminálny thriller so všetkým čo k tomu patrí.
Robocop (2014)
Na tento film som sa neskutočne tešil, keďže som veľký fanúšik pôvodného Robocopa z 80 - tych rokov. Film ma veľmi milo prekvapil a potešil a musím konštatovať, že je to veľmi slušný remake. V pohode sa na to dalo pozerať, malo to hlavu aj pätu, bolo tu dosť akcie, ale aj psychológie. Výborné herecké výkony hlavných postáv to len podtrhujú. Joel Kinnaman je výborný rovnako ako aj Gary Oldman, ale ani ostatní nezaostávajú a výborne ich dopĺňajú. Moja polovička, ktorá vôbec pôvodného Robocopa nevidela a ani o ňom nepočula bola potešená a film sa jej mimoriadne páčil.
Nájemní zabijáci (2011)
Najprv som si myslel, že to bude opäť priemerný film od Van Dammeho, ale po pravde ma nakoniec tento film veľmi milo prekvapil a potešil. Zaujímavý dej, malo to hlavu a pätu, skvelá akcia a aj trochu romantiky 8-)
Green Lantern (2011)
Zaujímavý počin a vskutku celkom dobré. Mám rád scifi aj fantasy a rôzne komiksové žánre zvlášť a preto ani tento film nie je výnimkou. Výborne som sa bavil aj nasmial a dve hodinky zbehli ako nič.
Lovci myšlenek (2004)
Veľmi dobrý film a najlepšie na tom je, že do konca neviete kto je vrah a 8 x zmeníte názor.